<>

صفحه قبل 1 ... 5121 5122 5123 صفحه بعد

نوشته شده توسط :

جلوگیری از لغزش ترانشه بلند کیلومتر 33 آزادراه خرم آباد - پل زال و رفع خطر قطع شبکه انتقال برق

در کیلومتر 33 مسیر آزادراه خرم آباد پل زال، ترانشهای در حال اجراست که بعلت وجود یک دکل برق در بالا و رودخانه در پایین دست آن، کاهش شیب ترانشه و تغییر مسیر آزادراه امکانپذیر نیست. بنابراین موضوع پایداری آن بسیار اهمیت دارد. توده سنگ میزبان ترانشه شامل واریزه دامنهای، گچسنگ، مارن گچدار است. مدلسازی توده سنگ میزبان ترانشه بر اساس معیار موهر – کلمب در محیط نرم افزار FLAC انجام شده است. تحلیل پایداری و طرح پایدارسازی ترانشه در دو حالت کوتاه- مدت و درازمدت بررسی شده است. طرح خاکبرداری با نسبت شیب ارتفاع به عرض سه به یک و در سه پله ارائه شده است. پایدارسازی به صورت ترکیب دو گزینه کابل مهاری کششی و میخ گذاری به همراه پوشش شاتکریت بر روی سطح ترانشه و اعمال ریزشمع در پای دکل برق طراحی شده است. میخ گذاری با هدف کنترل و پایدارسازی و تقویت محلی سطح ترانشه و اعمال کابل مهاری کششی با هدف پایداری کلی ترانشه است.


واژه های کلیدی:

تحلیل پایداری شیب، آزادراه خرمآباد- پلزال، ترانشه، . Flac. 2D

نویسندگان:

رحیم حسنی ، ناصر محمودیان ، حسین حسنی

 

چهارمین کنفرانس مکانیک سنگ ایران (1390)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , تحلیل پایداری شیب , آزادراه خرمآباد پلزال , ترانشه , Flac , 2D ,
:: بازدید از این مطلب : 3271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()

آدرس:مشهد-خیابان رسالت-رسالت 64-مذهبی5-پلاک 11-شرکت مهندسین مشاور پارسیان سازه گستر کانیار-گروه مهندسی IROCK
شماره تماس:اسمعیلی 09381295869 (تلگرام) - 09157330367 آدرس ایمیل:raminesmaeili68@gmail.com
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اینماد logo-samandehi لوگوی شرکت لوگوی گروه